poniedziałek, 8 września 2014

Od Kelly CD Seth'a

Przetarłam wierzchem dłoni oczy.
- Dobrze - powiedziałam i popatrzyłam na rękaw bluzy. - Przepraszam, że ją pobrudziłam.
Seth machnął lekceważąco ręką.
- Nic nie szkodzi - rzekł
Uśmiechnęłam się do niego.
- Nie mam ochoty siedzieć bezczynnie - stwierdziłam.
- Co kolejny spacer? Szalejesz - zaśmiał się chłopak.
Wzruszyłam ramionami.
- Uwielbiam naturę.
- Pójdziemy, ale musisz nie wyglądać jak panda.
- Dobra - mruknęłam.
Poszłam obmyć sobie twarz, a potem przyszłam do Setha.
- Idziemy? - spytałam.
Chłopak potaknął.
Wyszliśmy przed Akademię. Niestety zauważyłam przed nią kogoś kogo nigdy więcej nie chciałam widzieć.
- Witaj, królewno - pozdrowił mnie i ukłonił się lekko.
- Arturze - też się ukłoniłam, niechętnie.
- Kim jest ten chłystek? - wskazał na Setha.
- To mój chłopak, Seth - powiedziałam.
Artur patrzył na niego.
- Dobra. Miejmy to już z głowy - mruknął.
- O co chodzi? - spytał cicho mój chłopak.
- Masz z nim walczyć - syknęłam. - Na śmierć i życie.

<Seth?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz