środa, 3 września 2014

Od Lirael Cd Shadow

-Kiepsko kłamiesz - stwierdziłam. - Przecież Archaniołowie są bombą atomową Niebios Gabrielu, demon to dla nas nie problem... bo ty umiesz się nawet pozbyć natrętnej diablicy.
-Lirael... - spojrzał na mnie smutno.
-Czego On ode mnie chce? - zapytałam.
-Nie mogę ci powiedzieć tego tutaj - spojrzał z ukosa na Shadowa.
Kebal spojrzał pytająco w stronę Archanioła i wszedł mi na kolana zpychając Lili do Shadowa. Wstałam i stanęłam przed Archaniołem trzymając syna, który wyciągnął rączki do Gabriela, który się cofnął o krok. 
-Boisz się dzieci? - zapytałam nieco rozbawiona.
-Niezręcznie się przy nich czuję - odparł cicho, a Kebal zaczął machać swoimi skrzydełkami próbując wydostać się z moich ramion. Puściłam go a on zawisł w powietrzy twarzą w twarz z Gabrielem.
-Amor? - zapytał Archanioł.
-Anioł - odparłam, a Gabriel skrzywił się tracąc pióro ze skrzydeł, które teraz spoczywało w dłoni Kebala.
Chłopiec zapiszczał radośnie pokazując mi swoją ''Zdobycz'' i wleciał mi w ręce bawiąc się złotym piórem. 
-Ojciec chce poznać - powiedział prawie szepcząc. - I inni.
-Shadow? Zaraz wrócę - powiedziałam i zniknęłam z białym blasku z Gabrielem i Kebalem.

Gdy wróciliśmy był już późny wieczór. Kebal (który otrzymał drugie Enochiańskie imię od Ojca) trzymał w rączce bukiet ze złotych piór Archaniołów ( białe innych aniołów go nie interesowały). Weszłam do domu i udałam się do pokoju maluchów, gdzie zastałam Shadowa usypiającego Lili, która i tak widząc mnie nie zamierzała zmrużyć oczek.
-Gdzie byłaś? - zapytał suchym tonem Shadow kładąc Lili do kołyski.
-Kebal... spotkał się z moim Ojcem - powiedziałam. - I odbył tak jakby... uch... w dzisiejszych czasach to się nazywa chrzest, ale anioły robią to trochę inaczej... Ojciec nadaje nam Enochiańskie imię... ale nie mogę ci powiedzieć skarbie... nawet mojego - położyłam Kebala w kołysce i za Shadowem wyszłam z pokoju malców mówiąc do nic ,,Dobranoc''.
Wróciliśmy do naszej sypialni. 
-Skarbie? - zapytałam łagodnie. - Kocham cię i przepraszam, ze wcześniej ci o tym nie powiedziałam - przytuliłam go.

<Shadow?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz