poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Od Fatin CD Alana

Wtuliłam się mocniej w Alana. Nie myślałam, a raczej pozwoliłam sobie na niemyślenie o niepotrzebnych rzeczach...
-Kocham Cię Alan.-powiedziałam mu na ucho.
-Ja Ciebie też.-odpowiedział i przytulił mnie jeszcze mocniej.
-Bo mnie udusisz.-zaśmiałam się.
-Lubię Cię tulić.-zaśmiał się Alan i przytulił mnie jeszcze mocniej, podniósł w powietrze i zakręcił się razem ze mną.-Co robimy? Wracamy już?
-Hmmm... Nie wiem... Chodźmy do Ciebie.
-Mam bajzel...-Alan się skrzywił.
-To nic... Uwierz mi, jak u mnie w pokoju jest bajzel, to nie da się przejść.-odparłam i zaśmiałam się.
-No nie wiem.. Obiecuję, że jutro Cię gdzieś zabiorę.
-Gdzie?-spytałam podekscytowana, ale widząc minę Alana mój entuzjazm opadł.-Ach, no tak... Niespodzianka... I tak chce do Ciebie iść.
Alan? =3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz