sobota, 9 sierpnia 2014

Od Fatin CD Alana

-Chcesz, żebym wymyśliła, co mamy robić, tak? To na pewno dobry pomysł?-spytałam uśmiechając się szelmowsko. Alan tylko uśmiechnął się jeszcze szerzej i spojrzał w sufit.-A więc... Masz może karty?
-Co?!
-Karty. K-A-R-T-Y. Takie do grania.-wytłumaczyłam mu przewracając oczami.
-Po co Ci karty?
-Żebyś się pytał, wiesz? Masz, czy nie?
-Nie, chyba nie mam...-odparł Alan z lekko zakłopotaną miną. Westchnęłam ciężko, pstryknęłam palcami i po chwili w mojej dłoni pojawiła się paczka kart.
-Mam nadzieję, że umiesz grać w pokera.-powiedziałam wyjmując karty z pudełka i tasując je. Spojrzałam na chłopaka, który uważnie śledził moje poczynania. Usiadłam na jego łóżku.-Ustalmy zasady. Do bielizny, ok?-Alan usiadł naprzeciwko mnie, ale wyglądał na lekko zdziwionego.-Kazałeś mi wymyślić!-zaśmiałam się i podałam mu karty.-A teraz grajmy.
Alan? xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz