poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Od Seth'a CD Kelly

-Na oklep, tak?-dziewczyna kiwnęła głową.-Jeździło się. Zwłaszcza, jak się ma siostrę pół wróżkę.
-Co?-spytała marszcząc brwi.
-Nie było tematu. Gdzie jedziemy?-Czasem za dużo mówię. I tak dobrze, że nie powiedziałem więcej. To wszystko musi pozostać w tajemnicy...
-A gdzie byś chciał?
-Hmm... A może... Może mały wyścig?
-Ok. Gdzie meta?
-Pod szkołą. Ale jedziemy jeszcze przez ogród i las promieni słońca.
-Ok. Od razu mówię Ci, że wygram.
-Taka jesteś pewna? Zobaczymy, zobaczymy.-powiedziałem i zaśmialiśmy się.-To... 3..2..1!-wystartowaliśmy parę razy Kelly skracała sobie drogę przez krzaki, przyznam się, że ja też, oczywiście z różnym rezultatem. W końcu przyjechaliśmy jednak w tym samym czasie pod szkołę. Kelly miała we włosach gałązki i listki, a ja kolorowe piórka jakiegoś ptaka.
-Jak ty wyglądasz...-zaśmiała się.
-Tak? To spójrz na siebie!-zaśmiałem się zsiadając z jednorożca, podszedłem do Kelly, która stała już obok Aed'a.-Wyglądasz jak leśny ludek.-powiedziałem z uśmiechem.-Ale i tak jesteś śliczna.-dodałem i pocałowałem ją.
Kelly?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz