środa, 6 sierpnia 2014

Od Kelly CD Seth

- Dzięki skarbie - powiedziałam. - Ja ciebie też kocham. I teraz chyba wyglądam bardziej jak elf.
Seth uśmiechnął się.
- Potrzeba ci szpiczastych uszu i łuku - oznajmił.
- Jeśli zechcę, mogę zamienić się w elfa - rzekłam mu na ucho. - Przybrać mą prawdziwą formę.
- Kusząca propozycja - odparł uśmiechając się.
- Jeszcze nie teraz - odwzajemniłam uśmiech i poklepałam Aed'a po szyi, po czym skinęłam na niego głową. Zrobiłam kilka kroków w tył. Jednorożec potrząsnął nią na znak, że rozumie o co mi chodzi. Zarżał cicho i odszedł razem z Isleen.
Czarodziej zmarszczył brwi.
- A ty przypadkiem nie umiesz z nimi rozmawiać? - spytał.
- Jasne, że potrafię - odparłam. - Ale Aed rozumie mnie bez słów. Jest bardzo mądry.
- Ciekawe... Słuchaj, czy twój jednorożec i Isleen są...
- Jednorożcową parą? Tak - uśmiechnęłam się do niego.
- Przyznaj się, specjalnie ją wzięłaś - Seth odwzajemnił uśmiech.
Wzruszyłam ramionami.
- Ja tylko zagwizdałam - powiedziałam. - A, że Aed ją ze sobą przytachał to inna sprawa. Ja nie ingerowałam.
- Ty zła...
- Ja zła... - zaśmiałam się. - To co teraz robimy?

<Seth? :*>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz