niedziela, 17 sierpnia 2014

OD Lirael CD Shadow

- Jasne. - wymamrotałam.
Jak tylko znaleźliśmy się w łazience otworzyłam oczy, a Shadow postawił mnie na ziemi. Zapach cytryny mnie orzeźwił. Rozejrzałam się po łazience - była bardzo ładna, a świece dodawały romantyczną atmosferę. Pstryknęłam palcami i znalazłam się naga w wannie. Spodobała mi się różowa piana. Mój ukochany podszedł do wanny i uklęknął przy krawędzi. Pocałowałam go, a potem zrobiłam mu bródkę i wąsy z piany. Zaśmiałam się widząc wyraz jego twarzy jakby nie rozumiał dlaczego ma pianę na twarzy jednak po chwili na jego twarz wstąpił uśmiech. Zauważyłam, że moja ręka stała się od różowej piany niebieska. Shadow tego raczej nie zauważył. Starł z twarzy pianę... nie wytrzymałam i wybuchłam śmiechem. Dobrze, że drzwi były zamknięte. Połowa jego buzi była teraz tego samego koloru co moja ręka.
- Spójrz w lustro. - powiedziałam, gdy na chwilę się opanowałam.
Shadow wstał i podszedł do lustra. Przez ułamek sekundy wyglądał jakby dostał zawału po czym spojrzał na mnie (nadal próbującą powstrzymać śmiech który mi się co jakiś czas jeszcze wyrywał). Zanurkowałam, a jak się wynurzyłam Shadow chyba dostał zawału po raz drugi. Byłam cała niebieska, a jego twarz już powracała do normalnego odcienia. Ja znowu się śmiałam pod nosem.

<Shadow? JESTEM NIEBIESKA :3>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz