środa, 27 sierpnia 2014

Od Seth'a CD Kelly

-Wiesz, jeśli chcesz, to możemy wrócić.-powiedziałem marszcząc brwi. Kelly uśmiechnęła się lekko.
-Nie, nie trzeba...
-Nawet mi nie mów. Chodźmy.-powiedziałem i ująłem Kelly za rękę.
***
Odprowadziłem ją pod drzwi jej pokoju. Robiło się już późno, zachodziło słońce
-Dziękuję, że mogłem miło spędzić z Tobą dzień.-powiedziałem i przytuliłem Kelly. Dziewczyna pocałowała mnie w policzek i uśmiechnęła się z wdzięcznością.
-To ja Ci dziękuję.-powiedziała i przytuliła się mocniej.
-Nie ma za co. Na takie spacery możemy chodzić codziennie.-powiedziałem. W tej chwili zza winkla wyłonił się jakiś chłopak z dziewczyną. Spojrzał na Kelly i podrapał się w głowę.
-O, cześć..-A potem spojrzał na mnie i lekko zmarszczył brwi.-Kto to jest?-spytał. Kelly wywróciła oczami.
-To jest Seth, mój chłopak...-powiedziała. Chłopak jeszcze bardziej zmarszczył brwi.
-Przecież wiesz, że...-zaczął.
-Wiem, Alan! A Ty wiedziałeś?!-krzyknęła nagle elfka.
-Fatin już o wszystkim wie.-odparł niejaki Alan rzucając spojrzenie dziewczynie stojącej za nim, a później wbił wzrok w podłogę.-Ok. Zostawiam to dla was...-powiedział w końcu i poszli.
-O czym on mówił?-spytałem patrząc się na Kelly.
Kelly?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz