piątek, 1 sierpnia 2014

Od Lirael Cd Shadow

To z doniczką było jedną z moich sztuczek (tak jak inne Archanielice płatają figle swoim ukochanym tak ja lubię żartować i wkręcać mojego partnera). 
-Kocham Cię Shadow - powiedziałam i posłałam mu uśmiech.

*tydzień później*

-Ona idzie z nami. - powiedział stanowczo Michael.
-Po moim trupie! - upierał się Shadow.
-Skarbie, proszę - powiedziałam słabo. - Ziemia by tego nie wytrzymała. Narodziny Aniołów to wyższe sprawy.
- Ona ma rację - Uriel mnie przytrzymywał, bo nogi się pode mną uginały. 
Po dłuższym namawianiu Shadow się zgodził, oczywiście postawił kilka warunków. Michael rzucił kilka przekleństw po Enochiańsku, ale przytaknął na jego warunki. Jako że Shadow nie mógł stawić się osobiście w Niebie znaleźliśmy się na granicy Czyśćca i Nieba. Ja byłam za granicą po stronie niebiańskiej, a on po tej drugiej... ale byliśmy blisko. Uklękłam i osłoniłam się świetlistymi skrzydłami, po czym ode mnie buchnął blask, a gdy światło zniknęło trzymałam dwa niemowlaki. Wstałam wciąż trzymając moje dzieci i przeszłam na stronę mojego ukochanego. Zanim jednak zobaczył maluchy znaleźliśmy się na Ziemi, oczywiście Siedmiu Archaniołów też tam było.
Spojrzałam na nie, były takie maleńkie. Shadow mnie objął i spojrzał na nie. 
- Ona jest Piekielna. - powiedziałam. - On Niebiański.
Gabriel ustał za mną. Shadow nic nie powiedział, czyżby myśli się w nim kotłowały?
- Dziewczyna ma twoje oczy Lira - powiedział Archanioł. - Chłopak jego. - spojrzeniem wskazał Shadow'a.
- Ładną macie sypialnię - usłyszałam Baranchiel'a. 
No tak, przenieśli nas do naszej sypialni. 
- Shadow...
Nie dokończyłam, bo do sypialni wszedł Michał z Rafałem.
- Chodźcie. - powiedział najwyższy Archanioł, zaprowadził nas do jednego z pokojów - Niespodzianka!
Pokój był urządzony specjalnie dla naszych dzieci. Zanim zdążyłam cokolwiek powiedzieć Archaniołowie zniknęli.
- Skarbie? - zwróciłam się do Shadowa. - Jak je nazwiemy? Może ją Liliel? A jego...



<Shadow? Jak nazwiemy chłopca? I jak ci się podobają nasze bachorki? Będziesz się fascynował typu
,,Jestem tatusiem''? [Nie bój się, Piekielne i Niebiańskie dzieci nie płaczą]>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz