wtorek, 15 lipca 2014

Od Alana Cd Fatin

- Ładnie tutaj - przyznałem.
- Nigdy nie byłeś we Francji? - spytała lekko zdziwiona Fatin.
- Nie. Rzadko opuszczałem tereny królestwa - odparłem. - No wiesz, straże i te sprawy.
- Czyli guzik. Myślałam, że znasz chodź jedno zdanie po francusku.
- Więcej niż jedno - uśmiechnąłem się do niej. - Mimo, że tu nie byłem to znam wszystkie języki na pamięć. No... prawie.
- Czyli mnie okłamałeś - powiedziała dziewczyna i dźgnęła mnie palcem w żebro. Chyba po raz milionowy.
- Wcale cię nie okłamałem i auć.
- To dlaczego jej nic nie odpowiedziałeś? - spytała z lekkim wyrzutem Fatin. - No wiesz, tej dziewczynie.
- Bo widziałem jak do nas podchodzisz i stwierdziłem, że sobie z nią poradzisz - zaśmiałem się.
Półbogini spojrzała na mnie karcąco, ale też się uśmiechnęła.
- To... Co teraz?

<Fatin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz