niedziela, 13 lipca 2014

Od Lirael Cd Shadow

-Oczywiście - posłałam mu lekki uśmiech. - Kocham cię.
-Ja ciebie też Lira - przytulił mnie mocniej nadal ocierając łzy z mojego policzka.
-Co teraz zrobimy? - zapytał prawie szepcząc.
-Nie wiem. - przyznałam. - Chciałam spotkać moją znajomą Tanatos..., ale to może poczekać. - pocałowałam go w policzek, ale on zaraz po tym pocałował mnie namiętnie z języczkiem.
Sabriel leżała nieopodal przeżuwając jakiegoś gryzonia, nie przejmowała się światem wokół.
Poczułam coś dziwnego, jakby coś mnie uderzyło, ale od wewnątrz brzucha. Oh... No tak, ciąża (Anielska i Diabelska trwają dwa tygodnie, a ja spałam tydzień, więc został tylko tydzień do porodu). Shadow spojrzał na mnie pytająco... On też to poczuł?
-Shadow... - zaczęłam. - Ja... jestem..., uch... Będziesz ojcem.

<Shadow? Mogłeś się tego spodziewać.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz