niedziela, 13 lipca 2014

Od Setha CD Kelly

- Jasne. - odparłem - Chodź, oprowadzę Cię.
No i poszliśmy. Pokazałem dziewczynie szkołę, a potem wyszliśmy na dwór i oprowadziłem ją po terenach Akademii. W końcu dotarliśmy do jednego z jezior. Słońce już zachodziło odbijając się w wodzie i barwiąc chmury na różowo.
- Ale ładnie. - powiedzieliśmy w tym samym momencie. Spojrzeliśmy na siebie i się zaśmialiśmy.
- Jak Ci się podobało? - spytałem, siadając na trawie.
- Było świetnie, dzięki. Teraz wiem, gdzie co jest. - powiedziała, siadając obok mnie.
- Nie ma za co. - odparłem - Jesteś elfką, tak? - spytałem, a Kelly pokiwała głową - Masz jakieś rodzeństwo?
- Tak, a Ty?
- Ja mam siostrę. - powiedziałem. 
Siedzieliśmy rozmawiając tak, aż zaszło słońce i zrobiło się zimno. Zapaliłem nad dłonią kulę ognia, by było widno. Zauważyłem, że Kelly trzęsie się trochę.
- Chcesz moją bluzę? - spytałem, ale dziewczyna hardo pokręciła głową. -No, nie wygłupiaj się, widzę, że Ci zimno... - powiedziałem zdejmując moją bluzę i zakładając ją dziewczynie. 
Kulka ognia wisiała obok nas, a ja spoglądałem w gwiazdy.

<Kelly? =3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz