czwartek, 29 maja 2014

DO Annabel CD Alex

- Chętnie. -  zgodziłam się.
Alex rozejrzał się i uśmiechnął.
- Stołówka jest tam. - powiedziałam pewnie, wskazując wejście do budynku.
Poszliśmy w tamtym kierunku i rzeczywiście znaleźliśmy się w stołówce. Było tam pełno ludzi, mówiąc ludzi mam na myśli te wszystkie stworzenia skupione w jednym miejscu, jak gdyby nic. Śmieją się, rozmawiają - to wszystko wydaje się być takie normalne. Podeszliśmy do miejsca,gdzie wydawano posiłki, poprosiłam o jedyną rzecz jaka nie wydawała mi się skomplikowana, a mianowicie naleśnika. Dostałam swój talerz i za chwilę siedzieliśmy razem z Alex'em przy stoliku.
- Majstersztyk. - stwierdził.
Do rozpoczęcia zajęć było jeszcze ponad pół godziny.
- Nigdy nie widziałam kogoś kto tak chętnie chodzi do szkoły. - zauważyłam.

(Alex?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz