niedziela, 25 maja 2014

OD Lirael CD Shadow

-Ponieważ cię ładnie proszę - powiedziałam z uśmiechem niewiniątka.
Spojrzał na mnie spod byka. Przewróciłam oczami i oparłam się ramieniem o drzewo.
-Mam kilka Aniołów na karku i jednego Archanioła - powiedziałam. - Ułatwisz mi ,,życie'' jeśli powiesz jak je odesłać w chmurki, tak by nie powracały.
-Archanioł powiadasz? Co zrobiłaś?
Westchnęłam.
-Słuchałam rozkazów ojca - dałam wymijającą odpowiedź.
Prychnął jakby mu to nie wystarczało.
-Mów prawdę, bez wykrętów!
-Zawsze mówię prawdę - rzuciłam ostro. - Skąd mam mieć pewność, że ty wiesz jak zabić Anioła? Mogłabym znaleźć innego łowcę....
-Więc życzę ci powodzenia.
Usiadłam obok niego.
-Proszę powiedz. Nie chcę się zatopić w nicości. Zgrzeszyłam przeciwko niebu - przysunęłam się bliżej niego. - Z rozkazu ojca uprowadziłam i torturowałam anioły - szepnęłam. - Nie chciałam tego robić, zostałam zmuszona.

Shadow?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz