sobota, 31 maja 2014

OD Lirael CD Shadow

Czułam mrowienie w koniuszkach palców. Jak on mógł nie pamiętać? Puściłam jego wargi, a oczy mi napuchły.
-Przykro mi - powiedział i w tedy polały się moje łzy.
Ciekawe co on sobie pomyślał? Budzi się, nie pamięta nic, całuję go, a potem ryczę.
-Ej, nie płacz. - powiedział spokojnie i dotknął mojego policzka, by otrzeć gorzką łzę.
Strząchnęłam jego rękę, a on wyglądał na zdziwionego.
-Nie dotykaj mnie. - powiedziałam wstając. - Już nie.
Spojrzał na mnie z żalem, tak jakby to nie był on i spuścił głowę.
Wyszłam trzaskając drzwiami, jeszcze przez ramie powiedziałam ,,Lirael. Jak możesz mnie nie pamiętać?''
Wróciłam do swojego pokoju, łzy, które piekły mi policzek wyschły. Usiadłam na swoim łóżku i na siedząco popadłam w trans, przez co potem będę rozmasowywała bolący kark.

<Shadow?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz