piątek, 23 maja 2014

Od Lirael CD Shadow

Podniosłam jedną brew do góry.
-Ja pójdę dalej zwiedzać, a ty... nie będziesz się wtrącał w to co robię - odparłam chamsko.
-Demony - prychnął. - Wszystkie takie same.
-Jestem diabłem, skarbie. Kimś potężniejszym od demona.
-I...? - wydał się obojętny.
-Mnie mogą zabić tylko Archanioły - uśmiechnęłam się.
-Możliwe, ale ja mogę cię odesłać z powrotem do piekła.
-Niewątpliwie - przyznałam. - Chciałabym wrócić do domu, ale nie mogę - powiedziałam tęsknie.
Uniósł brwi do góry z pytającym spojrzeniem.
-To przez zazdrość mojej siostry, buntuje się. Jest potężniejsza, więc nie mogłam tam zostać. Kazali mi tu zostać i czekać aż tata ją zabije - powiedziałam z obojętnością w głosie. - Nie zabijesz mnie, więc może chcesz się zaprzyjaźnić, by nie mieć wroga? - zapytałam. - Możemy gdzieś iść, jak chcesz.

Shadow?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz