wtorek, 27 maja 2014

OD Lirael CD Shadow

Wpatrywałam się w symbol zapamiętując go. Gdy zamknęłam oczy znak zapłonął w moim umyśle.
-Dzięki - wykrztusiłam, trudno przechodziło mi te słowo przez gardło. - Teraz jest druga kwadra księżyca, One przychodzą w pełnię. za dwadzieścia pięć dni pożyczę od ciebie sztylet i zrobię jak mówiłeś.
-Coś jeszcze chcesz wiedzieć? - zapytał z nutą obojętności w głosie.
Zamyśliłam się.
-Raczej nie - odpowiedziałam. - A jeśli mnie zabijesz i tak tu wrócę, więc się nie fatyguj.
Spojrzał na mnie jakby mówił ,,czyżby?''.
-Tak przy okazji masz zarąbistą klatę - powiedziałam, a on wydał się zmieszany. - A no tak... dlaczego cały czas nazywasz mnie ,,kotku''? Wystarczy, że spotkałam nadzwyczaj upierdliwego elfa, który nazywa mnie ,,mała''. Oczywiście lubię jak mnie tak nazywasz, tylko zastanawia mnie to czy ty umiesz okazywać swoje pożądanie mną, bo chyba nie, ja jakoś daję radę ukrywać je wobec ciebie - i poczułam jak pieką mnie poliki, które najwyraźniej zaczęły nabierać czerwieni.

Shadow? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz