niedziela, 11 maja 2014

OD Tanatos CD Grachi

Dostałam jakby olśnienie, przypomniały mi się lekcje z kapłankami.
- Już pamiętam czemu powstała ta wojna. Czarownicy wykradli bardzo cenną i starą księgę zmiennokształtnym. Tam były nasze starożytne czary, a oni ukradli je z siedziby. Próbowali wynieść więcej, ale wojownicy zdążyli złapać większość, ale czwórka uciekła. Nie wiem co się stało ze złapanymi bo kapłanki nie chciały mi powiedzieć, ale przez to wybuchła wojna.
- Skąd ty aż tyle wiesz, ja tylko znam tradycje, ale ty chyba wszystek szczegółami. - zdziwiła się.
- Szkolę się na kapłankę, nawet jeśli nie chcę ich słuchać, to wkuwają to we mnie, obowiązek kapłanki znać szczegóły. Jeszcze mi się przypomniało, że nie można cofać czasu, a jak byśmy cofnęły prawdopodobnie by cię zabili, a mnie znowu zamknęli w siedzibie, ale teraz na o wiele dłuższy czas.
- A czemu by mnie zabili, a ciebie zamknęli?
- Jestem dla nich za bardzo ważna, a jakby ciebie zostawili przy życiu, mogło by być prawdopodobieństwo, że spróbujesz znów. Jeju jakie te lekcje były nużące, ale się przydały.
 
( Grachi)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz