wtorek, 20 maja 2014

Od Setha CD Victori

-Zgadzam się.-powiedziałem odwzajemniając uśmiech i siadając na mokrej trawie, Victoria usiadła obok mnie.-Długo już jesteś w akademii?-spytałem.
-Długo.-odparła dziewczyna.
-Ja niezbyt.-powiedziałem.-Chyba sama to wiesz, jesteś przewodniczącą.-zaśmiałem się.
-Taa, to niezbyt wiele daje.-powiedziała.
-Możesz mi powiedzieć jakie masz moce?-spytałem.-Ciekawi mnie to.
-Jako zmiennokształtna potrafię zmienić się w smoka, ale umiem też władać elektrycznością i trochę lodem i ogniem.-powiedziała.-A Ty, Czarodzieju? Co umiesz?
-Magię. Żywioły.-powiedziałem uśmiechając się. Zapatrzyłem się w taflę jeziorka w której odbijał się księżyc w pełni.-Wiesz, krótko Cię znam, ale już Cię polubiłem.-powiedziałem patrząc jej w oczy. Victoria uśmiechnęła się lekko. Patrzyliśmy chwilę sobie w oczy, było w nich widać, że jest szczęśliwa, a potem Victoria odwróciła głowę.
-Masz jakieś marzenia?-spytałem Kładąc się na plecach i patrząc w gwiazdy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz