wtorek, 20 maja 2014

Od Victori CD Setha

- Nad stawem jest pięknie !
- Taaa no ale ee.
- Oj mógłbyś nie marudzić?
Pociągnęłam go w stronę stawu gdy nagle rozbrzmiewać zaczęły dzwony alarmu, coś się dzieje. No Cholera, w takiej chwili?! Tzn noo nie w końcu yyy nic.
Mówiły one "NASZ TEREN ZOSTAŁ NAPADNIĘTY PRZEZ POTWORY, PROSZE UCIEKAĆ, NATYCHMIAST. "
- O mój Boże. - mruknęłam i zaczęłam biec z Sethem w stronę szkoły no ale na nieszczęście, natrafił na nas..TAUREN. Nie mam wątpliwości, zaczyna się prawdziwa wojna. Seth ruszył na potwora.
- Ty idioto! - warknęłam za nim - on cię zabije !
Zmieniłam się w smoka, chyba Seth nie wiedział ze no tak mogę.. bo troszkę się zdziwił. Wzięłam go i wsadziłam na mój grzbiet po czym zaczęłam lecieć.
- Ty chyba nie chciałeś stawić mu czoła?
- Chciałem, a co - mruknął.
- Idiota.

< Seth XD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz