środa, 28 maja 2014

OD Lirael CD Alan

-Chyba żartujesz - powiedziałam znów wybuchając śmiechem. - Za kogo się uważasz?
-Jestem elfem z najwyższego rodu - powiedział.
Wyrwałam swoje dłonie z jego ujęcia.
-Najwyraźniej za bardzo cię rozpieścili w tym swoim pałacyku.
-Zawsze dostawałem to co chciałem - przyznał.
Przewróciłam oczami.
-Ale ja nie jestem rzeczą, którą dostaniesz - powiedziałam. - A twój nędzny pałacyk nie może się równać z szóstą częścią piekła, którą władam jako szósta córka Lucyfera.
-Będziesz mnie torturować w swojej części? - zapytał obojętnie.
-Nie. Trafisz do pierwszej, do mojej siostry.
-Pierwsza część?
-Ta część jeszcze nie jest zapełniona - uśmiechnęłam się na myśl o ogromie piekła i o dwóch tysiącach lat zapełniania pierwszej części, a i tak nie zapełniono nawet dwudziestu procent. - Ale jeśli dalej będziesz mnie wkurzał osobiście będę cię torturować ciesząc się z twojego cierpienia. Podzielisz losy... - chciałam powiedzieć aniołów, ale się powstrzymałam. - tych, którzy zawarli ze mną pakt - było ich ośmiu. - Rozumiesz?
-Aż za dobrze - przysunął się za blisko mnie, więc dałam mu w pysk.
-Powinieneś już iść - powiedziałam.

Alan?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz