poniedziałek, 5 maja 2014

Jacquline Dissaster

JACQUELINE DISSASTER



















Imię: Jacquline
Nazwisko : Dissaster
Wiek : 17 (nie starzeje się, jest wampirem. Ogółem ma już 74 lata)
Płeć : Kobieta
Rasa : Wampir
Charakter : Jacq jest realistką. Nie specjalnie wychodzi jej kłamanie. Czasem jest chamska i opryskliwa. Lubi mówić z ironią i sarkazmem. Jest wrażliwa na temat jej rodziny, woli o niej nie mówić. Zawsze powtarza sobie ,, You Only Live Once". Można powiedzieć, że to jej motto. Jest bardzo inteligentna. Wiecznie patrzy na innych z pogardą. Zadaje mnóstwo pytań, co jest bardzo irytujące. Łatwo się zakochuje, co jest jej największą słabością. Nienawidzi, gdy ktoś stawia jej opór. Jest uparta i zawsze stawia na swoim. Lubi oszukiwać w gry towarzyskie. Niczego się nie boi. Ma mężne i waleczne serce. Bardzo lubi w sobie to, że nie udaje innych, tylko próbuje żyć własnym życiem. Ogólnie jest zadziorna i gadatliwa, co dość bardzo często doprowadza ją do takich kłopotów, że wybacz. Jak się obrazi to możesz ją przepraszać i przepraszać, a ona po 4 miesiącach prób je przyjmie. Nigdy nie przywiązuje się za bardzo do innych, ponieważ boi się, że gdy tą osobę straci, będzie słabsza. Jest szybka i ma bardzo wysportowane ciało. Jacquline jest szczupła i bardzo zwinna. Ma doskonałą celność. Lubi znać odpowiedzi na zadane pytanie, jak nie zna, zwykle jest wściekła na wszystko.Woli lato od zimy. Czasem zachowuje się jak chytra lisica. Czasem. Praktycznie cały czas... Lubi dramatyzm
AparYcja : Jacquline ma około 175 cm wzrostu. Ma kształtne ciało. Zwykle ubiera się w czarne dżinsy, luźne shirty i pełne buty na koturnach. Jest dość szczupła. Ma czarne oczy i kasztanowa włosy. Często spina je w warkocza. Ma bardzo bladą skórę.
Stanowisko: Tropicielka
Moce : doskonale wyćwiczone zmysły, zdolność szybkiego poruszania się, zdolność rozumienia zwierząt/ reszta nieodkryta.
Partner : Mogę zacząć się już śmiać?
Historia: Moja historia zaczyna się w dniu, gdy piękna, bardzo bogata dziewczyna o zacnym, niestety nie znanym mi imieniu, spotyka chłopaka, zabójczo przystojnego młodzieńca, o pięknej buźce. Oczywiście, dziewczyna od razu zakochała się w nim. I tak właśnie, najpierw urodził się Cathal, starszy braciszek. Tatusiek się zmył, bo po co być z dzieckiem! Phi. Cathal i moja mama dobrze sobie radzili. Kiedyś mama poszła do lasu, i wróciła cała posiniaczona. Tia.. Tatuś wrócił, a kiedy mama powiedziała, że nie ma czego tu szukać, ostatecznie i bardzo brutalnie zemścił się na mojej mamie. Tak więc, po paru miesiącach urodziłam się ja - Jacq. Niestety, mama była w zbyt złym stanie, by przeżyć poród. I tak zostaliśmy tylko my - Rodzeństwo szukające przygód. Mieliśmy w spadku cały majątek. Niestety, ja lubiłam różne tajemnice. Kiedyś wyszłam z chłopakiem do parku i wróciłam wykorzystana i jako wampir. Żyliśmy sobie w rezydencji, ja z moją małą tajemnicą do czasu, gdy Cathal znalazł dziewczynę, która kazała mnie wydać do internatu. O dziwo nie zauważyli u mnie zmian. Co ty, nie widzieli, że nie jem normalnych rzeczy, że jestem bladsza niż byłam. Kij. Poleciała na kasę Cathala, ale on jest przekonany, że to prawdziwa miłość. W przed dzień wyjazdu do internatu, uciekłam z domu. Nie wyrobiłam.
Sterujący : Kari225o
Inne zdjęci: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz