niedziela, 4 maja 2014

Mara

MARA 














Imię: Mara
Nazwisko : Nie posiada
Wiek : 20
Płeć : Kobieta
Rasa : Upadły Anioł
Charakter : Lubi wszelkiego typu intrygi, nie omieszka też powiedzieć swojego zdania. A język ma cięty.
Nie szuka przyjaźni, nie szuka żadnych względów. Sama doskonale wie, jaka jest.
Jeśli ktoś będzie chciał ją poznać, to możliwe, że się na to zgodzi.
Aparacja : Przede wszystkim wygląda seksownie. Zaraz potem olśniewająco i wspaniale.
Stanowisko: Przewidujący przyszłość
Moce : Potrafi poznać przyszłość, wpływa na decyzję innych
Partner : nie przywiązuje do tego wagi.
Historia: Byłam człowiekiem. Miałam rodzinę, marzenia, znajomych i przyjaciół.
Bogaty dom nie potrafił zapewnić mi zainteresowania. Pieniądze przecież trzeba zarabiać.
A dużo pieniędzy = dużo pracy. Pieniądze można uzyskać przecież inaczej.
Wpadłam w "złe towarzystwo", postępowała ryzykownie.
Umarłam wraz ze swoim ówczesnym chłopakiem podczas wyścigu na motorze.
Podczas Sądu Ostatecznego przyszedł do mnie sam Bóg ale wybrałam inną drogę.
Diabeł uczynił mnie swoim pupilkiem, dostałam od niego specjalne względy, specjalne moce.
White Mara - szatan w mitologii buddyjskiej. "Słudzy Mary / Aniołowie występku" uosabiają "dziesięć grzechów głównych".
Sterujący : kuciaczek
Inne zdjęcia : 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz