niedziela, 4 maja 2014

Od Victori CD Grachi

-No dobra koniec tych żartów. - Jestem zmiennokształtna i żadne zaklęcie nie działa wtedy gdy jestem smokiem wiec, zmieniłam się w Bridesta Morda (nazwa rasy smoka). Jak mnie ktoś wkurzy. Niemal swoją wielkością nie rozwaliłam sufitu. Dziewczyna próbowała jakiś zaklęć, "niestety" na próżno. Działają na nie tylko zaklęcia atakujące, np ee kula ognia? No nieźle się zapowiada.
- Juz nie tak fajnie co ?!
- Victoria uspokoj się - powiedziała Vilen.
Ale do mnie to nie dochodziło, byłam tak zdenerwowana ze nic nie mogło mnie powstrzymać oprócz...
-Victoria i Grachi ! - usłyszałam głos dyrektorki -Do mojego gabinetu! Natychmiast!
No i świetnie..
W gabinecie miałyśmy gadke o zachowaniu.. I za karę mamy po szkole chodzić i zajmować się zwierzętami całe 2 godziny! Halo inni mają życie ..

< Grachi >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz