poniedziałek, 5 maja 2014

Od Ashton'a CD Vilen

- W sumie też mam tak czasem.. Nie ważne. - machnąłem ręką. - Może to nie wypada, ale ile masz lat?
Uśmiechnęła się cynicznie, założyła ręce i odpowiedziała pytaniem na pytanie:
- A Ty ile?
- 200, może 300. Kto by to liczył... - wzruszyłem ramionami teatralnie.
- Dobra, dobra, uważasz mnie za aż tak głupią? - dodała z ironią w głosie i uniosła wysoko brwi.
- Nie! - zaprzeczyłem. - Wręcz przeciwnie... 20.
- Hęę? - zmarszczyła brwi.
- Mam 20 lat. - wycedziłem i zaśmiałem się szczeniacko.
- Yhym.. ja 18. - na jej twarzy wymalował się lekki grymas obojętności.
- Mógłbym teraz spytać, czy powiesz mi coś o sobie, albo zadawać inne tego typu pytania, których i tak odpowiedź by mnie nie ciekawiła... Więc, lubisz arbuzy? - zrobiłem zeza próbując rozbawić dziewczynę.

< Vilen? xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz