sobota, 3 maja 2014

Od Ashton'a

Z daleka przyglądałem się całej grupie dziewczyn z akademii. Byłem jedynym chłopakiem, przynajmniej na razie... Jedna z nich spojrzała w moją stronę. Uśmiechnąłem się łobuzersko, a ona uczyniła to samo, lecz odwróciła się w stronę tamtych kobiet i dalej prowadziła z nimi rozmowę. Westchnąłem głęboko i ruszyłem przed siebie omijając je szerokim łukiem. Katem oka zobaczyłem, że brązowooka przyglada się mi z ciekawością. Tak... miała cudowne brązowe oczy.
Wieczorem, po zajęciach spotkałem ją jeszcze raz, ale nie była sama. Towarzyszyła jej jeszcze jedna dziewczyna.
- Hej. - usłyszałem miły głos.
- Cześć. - spojrzałem na obiekt mojego zainteresowania.
- Jestem Vilen, a to Victoria. - wskazała na nieco wyższą od siebie.
- Ashton, choć zwą mnie Ash. - pusciłem oczko w jej stronę.

< Vilen? >


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz