czwartek, 8 maja 2014

Od Grachi CD Tanatos

-Ty przynajmniej masz rodziców
-A co się stało z twoimi ?
-To długa historia zanudzę cię tylko
-Nie , opowiedz
Więc : Dziwne rzeczy zaczęły się dziać gdy miałam pięć lat .
Pewnego dnia zażyczyłam sobie niczego nie świadoma bo nie wiedziałam kim jestem żółtego smoka w różowe kropki co kicha cukierkami i ma oczy w kształcie serc.
-He , he niezłe miałaś pomysły
Potem smok pojawił się w moim pokoju zaczęłam płakać a moja matka weszła i wypowiedziała jakąś rymowankę po której smok znikną .
2 lata później moja mama zmarła zamieszkałam u mojej okropnej starej ciotki która ciągle mówiła o czarach .
Ciągle przytrafiały mi się dziwaczne przygody .
Aż pewnego dnia znalazłam księgę tfu a raczej księga mnie gdy przechodziłam po jednym z licznych korytarzy ogromnej starej willi na nogę runęła mi książka przeczytałam ją i zaczęłam rzucać zaklęcia .
Aż moja ciotka weszła i wytłumaczyła mi kim jest po czym wysłała do szkoły magicznej czy jakoś tak a tym samym pozbyła się mnie jak śmiecia.
-A co z twoją matką i twoim ojcem?
Mieli wypadek samochodowy który też był dziwny 4 auta wjechały w nich a ja też w tym wypadku uczestniczyłam tyle tylko że ja nic sobie nie zrobiłam i nawet zadrapania nie miałam a moi rodzice nie mieli szans.
Nagle zachciało mi się płakać
-Ty płaczesz?
-Nie , cieszę się że między nami nie toczy się wojna
-A kiedy wojna się rozpoczęła ?
-Dwa lata po moich narodzinach.
A kiedy twoi rodzice zmarli?
-Jak miałam 7 lat
-A może to jacyś zmiennokształtni ?
-Może ?
Ale to nie ważne bo czasu nie da się odwrócić .
-Czasu nie ale wojnę tak
-Genialny pomysł Tanatos ale jak to zrobić?
-Poszukamy informacji jak rozpętała się wojna i rzucimy zaklęcie które przeniesie nas w przyszłość.
i w ten sposób ocalimy setki zmiennokształtnych i czarownic
-Czekaj jeśli to zrobimy nigdy nie odkryje mocy i nie poznam ciebie
-No fakt .
-Trudno czasu nie da się odwrócić i ja muszę się z tym pogodzić
(Tanatos?)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz