poniedziałek, 5 maja 2014

Od Tanatos CD Grachi

Zwiedziłam całą szkołę ale ona potężna. Kilka razy się zgubiłam a później poszłam do ogrodu. Usiadłam na brzegu wody i bawiłam się nią latała we wszystkie strony. Mała bańka którą zrobiłam nagle pękła a ja wyczułam że ktoś idzie. Siedziałam dalej ale nasłuchiwałam z mną pojawiła się jakaś blondynka po zapachu rozpoznałam że jest czarownicą. podeszła do mnie i powiedziała;
- Hejka mogę się dosiąść?
- Jasne siadaj jak coś mam na imię Tanatos - przedstawiłam się
- Miło cię poznać ja mam na imię Grachi
- Czarownica tak ?
- Skąd wiesz ?
- wyczułam cię jestem zmiennokształtną tylko nie myśl sobie że jestem taka to możesz rzucać sobie na mnie swoje czary na mnie to nie działa - ostrzegłam
- Jak to przed chwilą zaczarowałam jedną i oberwało mi się.
- Ja jestem inna mam osłonę żywioły mnie chronią najbardziej duch. Przyjrzyj się jako czarownica jak się trochę skupisz dostrzeżesz ją.
- Rzeczywiście cała jest fioletowa a wokół niej krążą różne kuleczki.
- A czemu ci się oberwało ?
( Grachi ?)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz