sobota, 3 maja 2014

Od Vilen CD Ashton'a

Uśmiechnęłam się podejrzliwie, Victoria szybko powiedziała...
- No ja juz musze lecieć - przytuliła mnie po przyjacielsku i uciekła. Eh nienawidzę jej za to, teraz nie wiem co powiedzieć. Zapewne za chwile coś palne..
- Jaka Rasa?
- Amon, a ty?
Widzę ze mam do czynienia z wybuchową mieszanką anioła i demona? Interesujące.
- Wampir. - mruknęłam cicho. Nie lubię tego kim jestem, nie lubię niczego co jest ze mną związane. Jeszcze ta przeklęta Amnezja, jutro pewnie nie będę pamiętać jak ma na imię tak jak zapomniałam swojej przeszłości. Chciałabym zapomnieć o tym kim jestem a nie o czymś co jest ważne i co może się w życiu jeszcze przydać.. Czemu mnie to spotkało ?
- Co się tak Zamyśliłaś ?
- Ja ? Wcale nie .
- Przecież Gapiłaś się w jeden punkt przez 5 min bez reakcji..
- Yy, bywa - odpowiedziałam .

< Ashton >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz