piątek, 20 czerwca 2014

Od Alana Cd Fatin

- Już wcześniej proponowałem miejsce. - powiedziałem. - Teraz ty.
- Nie boisz się, że wybiorę jakieś straszne miejsce? - Fatin uśmiechnęła się szelmowsko.
Przewróciłem oczami i westchnąłem.
- Chodź na Jezioro Bringen. - powiedziałem w końcu.
- A po co akurat tam? - zapytała dziewczyna.
- Nic nie mów tylko chodź. - uśmiechnąłem się i skierowałem na jezioro.
Jak już dotarliśmy usiedliśmy na skraju pomostu.
- Wyjaśnisz mi po co tu przyszliśmy?
- To nieważne.
Fatin prychnęła. Między nami znalazł się jakiś ptak. Przyjrzałem mu się trochę. On przyjrzał się mojej towarzyszce, zaczął ćwierkać po czym odleciał.
Uśmiechnąłem się w jego stronę.
- Czemu się uśmiechasz? - spytała.
- Bo on coś mi powiedział. - odparłem. - Chcesz wiedzieć co?
Kiwnęła głową.
- Powiedział, że jesteś piękna.

<Fatin? Nie śmiej się z Alana. Proszę>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz