piątek, 27 czerwca 2014

Od Kendry CD Lukasa

Lukas wyszedł, a ja uśmiechnęłam, się do siebie. Wzięłam piżamę, poszłam do łazienki, wzięłam prysznic i położyłam się spać. 
** 
Rano wstałam wcześniej, żeby się spakować. Wzięłam plecak i włożyłam do niego wszystko, co wydało mi się potrzebne. No, a później były lekcje, które przetrwałam dzięki myśli o wyprawie z Lukasem. Po lekcjach pobiegłam do pokoju, z którego wzięłam plecak oraz bluzę i poszłam do umówionego miejsca. Lukas już tam był 
-Hej! - przywitał mnie ciepło. Gdy tylko podeszłam, objął mnie i ucałował w czubek głowy. 
- Cześć! To powiesz mi, gdzie idziemy, czy dowiem się na miejscu? 
- Dowiesz się na miejscu. - odparł uśmiechając się 
- Ok, chodźmy. - powiedział i ruszyliśmy trzymając się za ręce. 
<Lukas? Gdzie poszliśmy? =3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz