sobota, 21 czerwca 2014

Od Kendry CD Lukasa

- Jeśli możesz. - powiedziałam uśmiechając się,
- Jasne, że mogę. - powiedział Lukas, odwzajemniając uśmiech.
Szliśmy chwilę w ciszy przerywanej trzaskami nadeptywanych gałązek.
- Wiesz, lubię Cię, chociaż tak krótko Cię znam. - powiedziałam patrząc mu w oczy. - Bardzo. - dodałam. Lukas tez popatrzył na mnie i uśmiechnął się.
- Też Cię lubię. - powiedział.
Szliśmy jeszcze chwilę, aż w końcu weszliśmy do budynku szkoły.
- Dziękuję Ci za miło spędzony dzień. - powiedziałam, uśmiechając się z wdzięcznością
- Nie ma za co. - odparł. - Poza tym, ja też powinienem Ci podziękować. - Lukas zapatrzył się na księżyc, który było widać przez duże okno w holu.
- Wiesz, chcę się Ciebie o coś spytać. - powiedziałam, przygryzając dolną wargę.
- Tak?
- Co tak pięknego widziałeś? Proszę, powiedz...

<Lukas?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz