środa, 18 czerwca 2014

Od Darkness Cd Michael

Spojrzałam wielkimi oczami na Michaela, a on oczywiście tylko pstryknął palcami i znaleźliśmy się w moim pokoju, w domu w lesie, gdzie mogliśmy spokojnie kontynuować Jęki przerodziły się w coś więcej po orgazmie. Moje struny głosowe na całe szczęście były bardzo wytrzymałe. Poczułam jak jego ciemna krew spływającą po moim łokciu - wbiłam w niego mocno pazury. Uśmiech z jego twarzy nie znikał. Mimo, że moje łóżko było duże i tak z niego spadliśmy, nie przestając. Mój kot Loki uciekł przestraszony z pokoju. Michael jednak skupiał całą swoją uwagę na mnie. Po kwadransie wymęczeni leżeliśmy na podłodze. Nie mogliśmy złapać tchu. Przytuliłam się do niego.
-Powtórzmy to jutro, było bosko - powiedziałam.

Michael?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz