wtorek, 24 czerwca 2014

Od Kendry CD Lukasa

Najpierw nasz pocałunek był lekko nieśmiały, później zgraliśmy się i było wspaniale. Delikatnie odkleiłam się od Lukasa.
-Chodź, wejdziemy do mnie.-powiedziałam otwierając drzwi. Weszliśmy do środka i usiedliśmy na łóżku.
-Na prawdę uważasz, że jestem piękna?-spytałam patrząc mu w oczy. Lukas uśmiechnął się, odnalazł moją dłoń i nakrył ją swoimi
-Masz jakieś wątpliwości?-spytał, a ja uśmiechnęłam się i odwróciłam głowę. Lukas uniósł jedną dłoń i delikatnie przekręcił moją głowę w jego stronę tak, że patrzyliśmy sobie w oczy.
-Jesteś piękna.-powiedział i pocałował mnie jeszcze raz. Pocałunek był długi i namiętny.
-Dziękuję.-powiedziałam kładąc głowę na jego ramieniu i podciągając pod siebie nogi, a Lukas objął mnie i położył swoją głowę na mojej.

<Lukas?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz