sobota, 7 czerwca 2014

Od Lirael Cd Shadow

Spojrzałam na niego, a potem przeniosłam spojrzenie na brata.
-Wyjdź - powiedziałam do Michaela, a on spełnił moje polecenie.
Usiadłam na łóżku, a Shadow przy mnie.
-Muszę się spotkać z Gabrielem. - powiedziałam.
-Co? - zdziwił się i to bardzo. - Czemu? On jest potężnym Archaniołem!
-A ja kiedyś byłam taka jak on i ... - głos mi się załamał.
-Nie rozumiem cię. - powiedział.
-Chcę wrócić do domu.
-Do piekła?
-Nie! Chcę wrócić do domu, a nie do więzienia! - niemalże krzyknęłam.
-Lirael... kotku...
-Byłam kiedyś Archaniołem!
Spojrzał na mnie z niedowierzaniem. Opowiedziałam mu całą moją historię... potem nastała głucha cisza.
-Nadal go kochasz?
-Kocham ciebie. - uśmiechnęłam się lekko.
-Więc dlaczego chcesz do niego iść?
-Jeśli dałabym radę to może...wrócę do domu.
-A jeśli nie?
-Zabije mnie, jeśli nie dam rady uciec, a Lucyfer mnie znów wskrzesi.

Shadow?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz