niedziela, 1 czerwca 2014

Od Lirael Cd Argona

-Mój ojciec nie jest w więzieniu - posłałam jej mordercze spojrzenie. - Został uwolniony kilka miesięcy temu.
Spojrzała na mnie pytająco.
-Kim jesteś? -zapytała z wyraźną nutą zdenerwowania.
-Kimś potężniejszym od ciebie - powiedziałam ,a ona prychnęła.
-Wracaj do piekła! -warknęła.
-Chciałabym - przyznałam. -Ale tymczasowo mam szlaban.
-Co?
-To co słyszałaś demonie! - wyjątkowo nie przepadałam za tymi istotami. - Jestem diabłem, szóstą córką Lucyfera. Nie zabijesz mnie więc lepiej zejdź mi z drogi - spojrzałam na nią, a ona przywarła do ściany.
-Może i jesteś potężniejsza, ale w piekle, na ziemi słabniesz - powiedziała.
Prychnęłam i poszłam dalej.
-Ale aż tak nie osłabnę jak ci się wydaje - rzuciłam nie odwracając już się.


Argona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz